Про затвердження номенклатури справ відділу Центр надання адміністративних послуг Рубанівської сільської ради на 2024р.
УКРАЇНА
РУБАНІВСЬКА СІЛЬСЬКА ВІЙСЬКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ
КАХОВСЬКОГО РАЙОНУ ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
НАЧАЛЬНИКА СІЛЬСЬКОЇ ВІЙСЬКОВОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
01.03.2024 р. № 5
Про затвердження номенклатури справ
відділу Центр надання адміністративних
послуг Рубанівської сільської ради на 2024р.
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», Указу Президента України від 27 жовтня 2022 року № 7382022 «Про утворення військових адміністрацій населених пунктів у Херсонській області», розпорядження Президента України від 1 листопада 2022 року № 2742022 «Про призначення Д. Безрідного начальником Рубанівської сільської військової адміністрації Каховського району Херсонської області», відповідно до постанови Верховної Ради України від 16 листопада 2022 року №2778-ІХ «Про здійснення начальниками військових адміністрацій населених пунктів у Херсонській області повноважень, передбачених частиною другою статті 10 Закону України «Про правовий режим воєнного стану», керуючись постановою Кабінету Міністрів України від 17.01.2018 № 55 «Деякі питання документування управлінської діяльності» зі змінами, наказом Міністерства юстиції України від 18.06.2015 № 1000/5 «Про затвердження Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях» з метою подальшого вдосконалення порядку документування і організації роботи з документами в відділі Центр надання адміністративних послух Рубанівської сільської ради,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити номенклатуру справ відділу Центр надання адміністративних послуг Рубанівської сільської ради на 2024 рік. (що додається)
2. Посадовим особам відділу Центр надання адміністративних послуг Рубанівської сільської ради дотримуватись якості оформлення документів, підтримувати в належності стан обліку та схоронності документів архівного фонду та документів довгострокового зберігання.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на тимчасово виконуючу обов’язки начальника відділу Центр надання адміністративних послуг Рубанівської сільської ради Надєєву. Ю.О.
Начальник Рубанівської сільської
військової адміністрації Дмитро БЕЗРІДНИЙ
ЗАТВЕРДЖЕНО:
Наказом начальника сільської
військової адміністрації
01.03.2024р. № 5
НОМЕНКЛАТУРА СПРАВ
на 2024 рік
Індекс справи |
Заголовок справи |
Кіль- кість справ |
Строк зберігання справи , номери статей за переліком |
Примітка |
||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
||||
06 – ДОКУМЕНТИ ВІДДІЛУ З ПИТАНЬ ОРГАНІЗАЦІЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЦЕНТРУ НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ |
||||||||
06-01 |
Закони України, постанови КМУ, Укази та Розпорядження Президента України, що регламентують діяльність центру надання адміністративних послуг |
|
Доки не мине потреба1 ст. 1б, 2 б |
1Що стосується діяльності організації- постійно |
||||
06-02 |
Закони, постанови, укази та інші акти ВР, Президента, КМУ, накази надіслані до відома, правила, положення, інструкції, методичні рекомендації з питань реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання |
|
Доки не мине потреба ст.1б,2б, 16а |
|
||||
06-03 |
Нормативні, методичні та директивні документи органів вищого рівня , надіслані до виконання, відома та використання в роботі |
|
Доки не мине потреба ст. 14б, 16а, 20б |
1Що стосується діяльності організації- постійно |
||||
06-04 |
Рішення сільської ради, розпорядження сільського голови з питань діяльності ЦНАПу |
|
Доки не мине потреба ст. 7 б |
¹Надіслані до відома-доки не мине потреба |
||||
06-05 |
Положення про відділ |
|
Постійно ст. 28а |
|
||||
06-06 |
Плани роботи відділу |
|
1 рік ст. 161 |
|
||||
06-07 |
Посадові інструкції працівників відділу |
|
5 років¹ ст. 43 |
¹Після заміни новими |
||||
06-08 |
Перелік адміністративних послуг, що надаються через Центр надання адміністративних послуг, інформаційні та технологічні картки, зразки заяв |
|
До заміни новими ст. 20 б |
|
||||
06-09 |
Справи суб’єктів звернення щодо отримання адміністративних послуг (копії) |
|
5 років 1 ст.82 б |
1у разі неодноразового звернення – 5 р. після останнього розгляду |
||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
||||
06-10 |
Звернення громадян особистого та другорядного характеру (пропозиції, заяви, скарги) |
|
5 років1 ст. 82б |
1у разі неодноразового звернення – 5 р. після останнього розгляду |
||||
06-11 |
Річні звіти про роботу відділу |
|
Пост. ст.296 б |
|
||||
06-12 |
Квартальні звіти про роботу відділу |
|
1 рік ст.161 |
|
||||
06-13 |
Звіти про прийняття та опрацювання заяв громадян щодо надання соціальних допомог |
|
Постійно ст.296б |
|
||||
06-14 |
Акти приймання передавання документів, складені під час зміни посадових та матеріально-відповідальних працівників |
|
3 роки1 ст.45 б |
Після заміни посадових відповідальних та матеріально-відповідальних осіб |
||||
06-16 |
Договори, угоди про співробітництво між сільською радою та організаціями з питань надання адміністративних послуг |
|
Пост. ст. 62 |
|
||||
06-17 |
Документи (заяви, довідки, квитанції , відомості ) про реєстрацію місця проживання |
|
3 роки ст. 766 |
|
||||
06-18 |
Документи (заяви, довідки, квитанції , відомості ) про зняття з реєстрації місця проживання |
|
3 роки ст. 766 |
|
||||
06-19 |
Документи (заяви, довідки, квитанції , відомості ) про реєстрацію місця перебування |
|
3 роки ст. 766 |
|
||||
06-20 |
Матеріали справ, заяв, постанов про надання адміністративних послуг у сфері реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання |
|
5 років 1 ЕПК ст.32 |
1Після скасування державної реєстрації |
||||
06-21 |
Реєстр територіальної громади |
|
Постійно1 ст. 27 |
1на постійне зберігання надходять після завершення їх ведення |
||||
06-22 |
Заяви, запити громадян і організацій про надання довідок про реєстрацію місця про надання довідок та документи з їх виконання |
|
5 років ст.132 |
|
||||
06-23 |
Матеріали про адміністративні правопорушення |
|
3 роки ст.132 |
|
||||
06-24 |
Реєстри передачі особових справ |
|
3 роки ст. 122 |
|
||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
||||
06-25 |
Листування щодо діяльності Центру надання адміністративних послуг |
|
Постійно ст. 75 |
|
||||
06-26 |
Листування з відділом ведення Державного реєстру виборців щодо положень ЗУ «Про державний реєстр виборців»
|
|
5 р. ЕПК ст. 22 |
|
||||
06-27 |
Журнал реєстрації приймання заяв і документів для призначення допомоги |
|
5 років ст. 700 |
|
||||
06-28 |
Журнал реєстрації заяв для отримання адміністративних послуг |
|
5 років ст. 124 |
|
||||
06-29 |
Журнал реєстрації звернень громадян |
|
5 років ст. 124 |
|
||||
06-30 |
Журнал обліку довідок про реєстрацію місця проживання |
|
5 років ст.141 |
|
||||
06-31 |
Номенклатура справ |
|
3 р.² ст. 112 в |
²Після заміни новими та за умови передавання справ до архівного підрозділу організації |
||||