Рубанівська громада
Херсонська область, Каховський район

Про затвердження номенклатури справ відділу Центр надання адміністративних послуг Рубанівської сільської ради на 2024р.

Дата: 26.08.2024 15:22
Кількість переглядів: 34

 

УКРАЇНА

РУБАНІВСЬКА СІЛЬСЬКА ВІЙСЬКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ

КАХОВСЬКОГО РАЙОНУ ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

НАЧАЛЬНИКА СІЛЬСЬКОЇ ВІЙСЬКОВОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ

 

01.03.2024 р.                                                                                          № 5

 

Про затвердження номенклатури справ

відділу Центр надання адміністративних

послуг Рубанівської сільської ради на 2024р.

 

Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», Указу Президента України від 27 жовтня 2022 року № 7382022  «Про утворення військових адміністрацій населених пунктів у Херсонській області», розпорядження Президента України від 1 листопада  2022 року № 2742022 «Про призначення Д. Безрідного начальником Рубанівської сільської  військової адміністрації Каховського району Херсонської області»,  відповідно до постанови Верховної Ради України від 16 листопада 2022 року №2778-ІХ «Про здійснення начальниками військових адміністрацій населених пунктів у Херсонській області повноважень, передбачених частиною другою статті 10 Закону України «Про правовий режим воєнного стану», керуючись постановою Кабінету Міністрів України від 17.01.2018 № 55 «Деякі питання документування управлінської діяльності» зі змінами, наказом Міністерства юстиції України  від 18.06.2015 № 1000/5 «Про затвердження Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях» з метою подальшого вдосконалення порядку документування і організації роботи з документами в відділі Центр надання адміністративних послух Рубанівської сільської ради,

НАКАЗУЮ:

          1. Затвердити номенклатуру справ відділу Центр надання адміністративних послуг  Рубанівської сільської ради на 2024 рік.  (що додається)

          2. Посадовим особам відділу Центр надання адміністративних послуг Рубанівської сільської ради дотримуватись якості оформлення документів, підтримувати в належності стан обліку та схоронності документів архівного фонду та документів довгострокового зберігання.

          3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на тимчасово виконуючу обов’язки начальника відділу Центр надання адміністративних послуг Рубанівської сільської ради Надєєву. Ю.О.

 

Начальник Рубанівської сільської                                      

військової адміністрації                                                      Дмитро БЕЗРІДНИЙ

                                                                            

                                                                            ЗАТВЕРДЖЕНО:

                                   Наказом начальника сільської                   

                                                                           військової адміністрації

                                                                                      01.03.2024р. № 5

                                 

 

 

 

НОМЕНКЛАТУРА   СПРАВ

на 2024  рік

                                                                                   

Індекс справи

Заголовок справи

 Кіль- кість

справ

Строк зберігання справи , номери статей за переліком

Примітка

1

2

3

4

5

06 –  ДОКУМЕНТИ ВІДДІЛУ З ПИТАНЬ ОРГАНІЗАЦІЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЦЕНТРУ НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ  ПОСЛУГ

06-01

Закони України, постанови КМУ, Укази та Розпорядження Президента України, що регламентують діяльність центру надання адміністративних послуг

 

Доки не мине потреба1

ст. 1б, 2 б

1Що стосується діяльності організації- постійно

06-02

Закони, постанови, укази та інші акти ВР, Президента, КМУ, накази надіслані до відома, правила, положення, інструкції, методичні рекомендації з питань реєстрації/зняття  з реєстрації місця проживання

 

Доки не мине потреба

ст.1б,2б, 16а

 

06-03

Нормативні, методичні та директивні документи органів вищого рівня , надіслані до виконання, відома  та використання в роботі

 

Доки не мине потреба

ст. 14б, 16а,

20б

1Що стосується діяльності організації- постійно

06-04

Рішення сільської ради, розпорядження сільського голови з питань діяльності  ЦНАПу

 

Доки не мине потреба

ст. 7 б

¹Надіслані до відома-доки не мине потреба

06-05

Положення про відділ

 

Постійно

ст. 28а

 

06-06

Плани роботи відділу

 

1 рік

ст. 161

 

06-07

Посадові інструкції працівників відділу

 

5 років¹

ст. 43

¹Після заміни новими

06-08

Перелік адміністративних послуг, що надаються через Центр надання адміністративних послуг, інформаційні та технологічні картки, зразки заяв

 

До заміни новими

ст. 20 б

 

06-09

Справи суб’єктів  звернення щодо отримання адміністративних послуг (копії)

 

5 років 1

ст.82 б

1у разі неодноразового звернення – 5 р. після останнього розгляду

1

2

3

4

5

06-10

Звернення громадян особистого та другорядного характеру (пропозиції, заяви, скарги)

 

5 років1

ст. 82б

1у разі неодноразового звернення – 5 р. після останнього розгляду

06-11

Річні звіти про роботу відділу

 

Пост.

ст.296 б

 

06-12

Квартальні звіти про роботу відділу

 

1 рік

ст.161

 

06-13

Звіти про прийняття та опрацювання заяв громадян  щодо надання соціальних допомог

 

Постійно

ст.296б

 

06-14

Акти приймання передавання документів, складені під час зміни посадових та матеріально-відповідальних працівників

 

3 роки1

ст.45 б

Після заміни посадових відповідальних та матеріально-відповідальних осіб

06-16

Договори,  угоди про співробітництво між сільською радою та організаціями з питань надання адміністративних послуг

 

Пост.

ст. 62

 

06-17

Документи (заяви, довідки, квитанції , відомості ) про реєстрацію місця проживання

 

3 роки

ст. 766

 

06-18

Документи (заяви, довідки, квитанції , відомості ) про зняття з реєстрації місця проживання

 

3 роки

ст. 766

 

06-19

Документи (заяви, довідки, квитанції , відомості ) про реєстрацію місця перебування

 

3 роки

ст. 766

 

06-20

Матеріали справ, заяв, постанов про надання адміністративних послуг у сфері реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання

 

5 років 1 ЕПК

ст.32

1Після скасування державної реєстрації

06-21

Реєстр територіальної громади

 

Постійно1

ст. 27

1на  постійне  зберігання надходять  після завершення їх ведення

06-22

Заяви, запити громадян і організацій про надання довідок про реєстрацію місця про  надання довідок  та документи з їх виконання

 

5 років

ст.132

 

06-23

Матеріали про адміністративні правопорушення

 

3 роки

ст.132

 

06-24

Реєстри передачі особових справ

 

3 роки

ст. 122

 

1

2

3

4

5

06-25

Листування щодо діяльності Центру надання адміністративних послуг

 

Постійно

ст. 75

 

06-26

Листування з відділом ведення Державного реєстру виборців щодо положень ЗУ «Про державний реєстр виборців»

 

 

5 р. ЕПК

ст. 22

 

06-27

Журнал реєстрації приймання заяв і документів для призначення допомоги

 

5 років

ст. 700

 

06-28

Журнал реєстрації заяв для отримання адміністративних послуг

 

5 років

ст. 124

 

06-29

Журнал реєстрації звернень громадян

 

5 років

ст. 124

 

06-30

Журнал обліку довідок про реєстрацію місця проживання

 

5 років

ст.141

 

06-31

Номенклатура справ

 

3 р.²

ст. 112 в

²Після заміни новими та за умови передавання справ до архівного підрозділу організації

                 

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь