Рубанівська громада
Херсонська область, Каховський район

Щодо отримання адміністративних послуг у ЦОП Головного управління ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі в період дії «червоного» рівня епідемічної небезпеки

Дата: 19.10.2021 08:51
Кількість переглядів: 103

Щодо отримання адміністративних послуг у ЦОП Головного управління ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі в період дії «червоного» рівня епідемічної небезпеки

 

          Головне управління ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі звертає увагу, що на період дії «червоного» рівня епідеміологічної небезпеки у місті Херсон та області, вводяться обмежувальні заходи, повязані із поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, ЦОП працюють з деякими обмеженнями.

          Центри обслуговування платників працюють з 8 год. 00 хв. до 17 год. 00 хв. (у п’ятницю з 8 год. 00 хв. до 15 год. 45 хв.), з обідньою перервою з 12 год. 00 хв. до 12 год. 45 хв., та з технічними перервами для санітарної обробки та провітрювання кожні дві години на 10 – 15 хвилин. Напередодні святкових і неробочих днів тривалість роботи скорочується на одну годину.

          Прийом платників у ЦОП здійснюється за попереднім записом на конкретну годину прийому (за телефоном, через електронну скриньку) виключно для надання невідкладних послуг у разі гострої необхідності з дотриманням усіх санітарних норм та заходів для профілактики, запобігання поширення та мінімізації інфікування коронавірусом платників та працівників.

          Номери телефонів, за якими платники можуть записатися на прийом в ЦОП або отримати необхідну інформацію, розміщенні за посиланням: https://kherson.tax.gov.ua/okremi-storinki/tsentri-obslugovuvannya-platnikiv-poda/ та на вхідних групах в ЦОП.

          Звертаємо увагу, що на цей час зупиняється перебіг строків звернень за отриманням адміністративних та інших послуг. Після припинення надзвичайної ситуації та карантину перебіг цих строків буде продовжено з урахуванням часу, що минув до його зупинення.

          Прийом всієї кореспонденції, в тому числі заяв на отримання послуг, здійснюється через скриньки, встановлені в ЦОП, через режим листування в Електронному кабінеті у форматі pdf або поштою.

          Також рекомендуємо користуватися електронними сервісами ДПС.

          Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: http://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС.

          Електронний кабінет працює постійно (24 години на дату кожного календарного дня), крім часу, необхідного для його технічного обслуговування.

За допомогою меню «Листування з ДПС» приватної частини Електронного кабінету платники податків мають можливість надіслати лист (запит, звернення тощо) до відповідного органу ДПС у форматі pdf (обмеження 2 МБ).

          Електронні скриньки:

          [email protected] – офіційна електронна пошта Головного управління ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі, для інформаційного обміну з органами виконавчої влади, підприємствами, установами, організаціями;

          [email protected] – для подання електронних звернень громадян;

          [email protected] – для подання запитів на отримання публічної інформації;

          [email protected] – для отримання інформаційно-довідкових послуг без використання електронного цифрового підпису.

          Додатково з контактами Головного управління ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі можна ознайомитися на субсайті Головного управління ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі в розділі «Контакти» за посиланням: https://kherson.tax.gov.ua/kontakti/.

          Важливо: якщо ви маєте симптоми ГРВІ (підвищена температура тіла, кашель, утруднене дихання тощо) або нещодавно контактували з хворими на COVID-19, просимо вас залишитися вдома та утриматися від відвідування ЦОП!

          Просимо з розумінням поставитись до ситуації, перепрошуємо за можливі незручності.

 

На Херсонщині надходження з ЄСВ зросли

більш як на 716 мільйонів гривень

 

У січні-вересні 2021 року завдяки відповідальним роботодавцям Херсонщини до державних цільових фондів надійшло майже 3875 млн гривень єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування. Як повідомив в. о. начальника Головного управління ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі Ігор Клим, ця сума перевищила минулорічні надходження на 716,1 млн гривень або на 22,7 %.

Зростання надходжень з ЄСВ відбулося завдяки якісному адмініструванню податків, сервісному обслуговуванню платників, а також проведеній цілеспрямованій роботі з роботодавцями регіону щодо легалізації підприємницької діяльності та підвищення рівня оплати праці найманим працівникам.

          У Головному управлінні ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі нагадують, що своєчасна сплата ЄСВ – це не лише обов’язок перед державою, але й захищені соціальні гарантії для кожного.

 

На підтримку української армії платники Херсонщини спрямували

 майже 295 мільйонів гривень

 

          З початку року платники податків Херсонщини спрямували до державного бюджету 294,6 млн гривень військового збору. За словами в. о. начальника Головного управління ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі Ігоря Клима, цей показник перевищив минулорічний на майже 60 млн гривень або 25,4%.

          Середньомісячні надходження військового збору по області складають 32,7 млн гривень.

          Позитивна динаміка надходжень військового збору є віддзеркаленням відповідальності платників податків регіону, що забезпечують системну виплату заробітної плати найманим працівникам, з яких утримують та перераховують до бюджету військовий збір.

          Нагадуємо, що згідно з нормами Податкового кодексу України, військовий збір утримується із доходів, які оподатковуються податком на доходи фізичних осіб, зокрема з суми заробітної плати, іноземних доходів, винагород та інших виплат, нарахованих відповідно до умов цивільно-правового договору, пасивних доходів, у тому числі, роялті, дивідендів, страхових виплат тощо. Ставка збору становить 1,5 % від об’єкта оподаткування.

 

Які юридичні наслідки неподання одноразової (спеціальної) декларації тими особами, хто має на це право?

 

          Одноразове (спеціальне) декларування, передбачене підрозд. 9 прим. 4 розд. XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ), є добровільним.

          Разом з тим, якщо особа, яка має право на одноразове (спеціальне) декларування не скористується ним (тобто не подасть декларацію), така особа буде вважатися такою, що повідомила контролюючий орган про те, що станом на 31 серпня 2022 року (дату завершення періоду проведення одноразового (спеціального) добровільного декларування):

          - у власності такої фізичної особи відсутні активи, одержані (набуті) за рахунок доходів, з яких не сплачено або сплачено не в повному обсязі податки і збори відповідно до податкового законодавства на момент нарахування (отримання) таких доходів, та/або

          - про те, що склад та обсяг таких активів (тобто активів, одержаних (набутих) за рахунок доходів, з яких не сплачено або сплачено не в повному обсязі податки і збори відповідно до податкового законодавства на момент нарахування (отримання) таких доходів) у власності такої фізичної особи перебуває в межах, зазначених у п. 10 підрозд. 9 прим. 4 розд. XX «Перехідні положення» ПКУ.

          Пунктом 10 підрозд. 9 прим. 4 розд. XX «Перехідні положення» ПКУ визначено склад та обсяг активів, джерела одержання (набуття) яких у разі невикористання фізичною особою права на подання Декларації вважаються такими, з яких повністю сплачено податки і збори відповідно до податкового законодавства.

          Інформаційно-довідковий департамент ДПС - 0 800 501 007 (безкоштовно зі стаціонарних телефонів, з мобільних телефонів – за тарифами операторів мобільного зв’язку).

 

Питання дня: одноразове декларування активів

 

          Головне управління ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі повідомляє, що Державна податкова служба України на офіційному вебпорталі опублікувала відповідь на запитання: "Чи може фізична особа, яка має у власності активи, що розміщенні за межами території України, надати документи, які є обовязковими при поданні одноразової (спеціальної) добровільної декларації, наступного дня після подання такої декларації?"

          Детально ознайомитись з інформацією щодо відповіді на питання можна за посиланням: https://bit.ly/2WIU5qt.

          Підписатись на сторінку Facebook Державної податкової служби України: https://www.facebook.com/TaxUkraine.

          Підписатись на телеграм-канал ДПС: https://t.me/tax_gov_ua.

Пресслужба Головного управління

ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь